Chovani v diskuznich skupinach (Was re: Mail server jeste jednou)

Středa Červenec 11 18:14:43 CEST 2001

On 11 Jul 2001, Cejka Rudolf wrote:

> Nedivim se. Archiv teto konference pres WWW jsem naposledy zkousel
> nekdy pred mesicem, ale kazde jeho pouziti me utvrzovalo v tom,
> ze s tim teda cas ztracet taky nebudu. Kdyz se jeste vypisovaly
> zpravy po 1000, tak jsem si je stahoval a pak jsem mohl data grepovat.
> Jenze pak se skupiny zmenily na 100 - a to uz teda ne. Tak jsem
> archiv vzdal a myslim, ze nejsem sam.

n=$start
while [ $n -le $stop ]; do
	wget http://www.linux.cz/lists/archive/linux/linux-$n.txt.gz
done

Jak rika klasik, "This is Unix...Stop acting so helpless." (Autorstvi
vyroku je pripisovano Danielu J. Bernsteinovi.) :)

Jinak vyhledavani v archivu je sice ponekud svehlave, ale pri trose
trpelivosti se lze vetsinou vysledku dobrat. Tedy popisuji sve zkusenosti.