Chovani v diskuznich skupinach (Was re: Mail server jeste jednou)

Cejka Rudolf cejkar na dcse.fee.vutbr.cz
Pátek Červenec 13 17:03:56 CEST 2001

Pavel Kankovsky <peak na argo.troja.mff.cuni.cz> wrote:
> n=$start
> while [ $n -le $stop ]; do
>         wget http://www.linux.cz/lists/archive/linux/linux-$n.txt.gz
>         n=$((n+1))
> done

Dik, ale takhle rucne jsem to delal prave pri tech 1000. Dokud se
nezmenil ten pocet. Nemyslim si, ze je takovy problem uplne primitivne
zpristupnit archiv pres FTP a RSYNC (ja jsem udelal prave jen toto,
protoze WWW je sice hezke, ale na rozumnou praci se nekdy proste nehodi).
Mozna zpristupneny je, ale ted se nemuzu na ftp.linux.cz vubec dostat.

Tezko se hlida zmena poctu zprav a nasledne si nejsem ani jisty se
$start a $stop. Rekneme, ze posledni soubor bych vzdy smazal a doufam,
ze kdyz by soubor neexistoval, tak bych to nejak wgetem zjistil pres
navratovy kod. Ale proc delat takove slozitosti, kdyz to jde vsechno
uplne primitivne?

Nebo jsem sam, kdo se v posledni dobe nemuze na (ftp|www).linux.cz
obcas dostat? Mimochodem, zahledl jsem neco o tom, ze francouzsti
ISP maji dost spatne zkusenosti se vsemi jadry 2.4.x. Po nekolika
dnech jim pry padaji. Je nekdo z provozovatelu exponovanych serveru
u nas, kdo to muze potvrdit nebo vyvratit?

--
Rudolf Cejka   (cejkar na dcse.fee.vutbr.cz;  http://www.fee.vutbr.cz/~cejkar)
Brno University of Technology, Faculty of El. Engineering and Comp. Science