Chovani v diskuznich skupinach (Was re: Mail server jeste jednou)

Mira Tempír xtempir na informatics.muni.cz
Středa Červenec 11 20:59:45 CEST 2001

Zdravim,

| Nedivim se. Archiv teto konference pres WWW jsem naposledy zkousel
| nekdy pred mesicem, ale kazde jeho pouziti me utvrzovalo v tom,
| ze s tim teda cas ztracet taky nebudu. Kdyz se jeste vypisovaly
| zpravy po 1000, tak jsem si je stahoval a pak jsem mohl data grepovat.
| Jenze pak se skupiny zmenily na 100 - a to uz teda ne. Tak jsem
| archiv vzdal a myslim, ze nejsem sam.

Mne ten archiv taky moc nevyhovuje, ale to je dost slaby pricina ke kritizovani.
Muzete vyzkouset externi zdroje:

http://groups.google.com/groups?hl=cs&safe=off&group=cz.comp.linux
http://groups.google.com/groups?hl=cs&safe=off&group=cz.comp.mail.sendmail

popr.

http://www.serge.cz/discussion.asp?id=5
http://www.serge.cz/discussion.asp?id=97

Myslim si, ze Yenya je dost vstricny: kdyby nekdo vytvoril
lepsi vyhledavac, tak by na odyssea dal. ... A to ani neni
podminkou (ten lepsi vyhledavac muze fungovat kdekoliv).

s pozdravem

  Mira Tempír, student at fi.muni.cz
   <xtempir at informatics.muni.cz>