Chovani v diskuznich skupinach (Was re: Mail server jeste jednou)

Míla Kuchta mila.kuchta na atlas.cz
Středa Červenec 18 23:54:26 CEST 2001

Jan Kasprzak <kas na informatics.muni.cz> wrote:
> : Nebo jsem sam, kdo se v posledni dobe nemuze na (ftp|www).linux.cz
> : obcas dostat? Mimochodem, zahledl jsem neco o tom, ze francouzsti
> : ISP maji dost spatne zkusenosti se vsemi jadry 2.4.x. Po nekolika
> : dnech jim pry padaji. Je nekdo z provozovatelu exponovanych serveru
> : u nas, kdo to muze potvrdit nebo vyvratit?
>
>        Pokud lze ftp.linux.cz povazovat za exponovany server,
> pak muzu prohlasit, ze mimo zavady na HW (mezi coz pocitam vadny disk,
> ktery zpusoboval problemy poslednich cca 14 dni, pripadne prehrivani pocitace)
> [...]

No, na muj vkus se prilis casto dostava do trashingu. Mozna je to jen
shodou okolnosti, ale i tak je to prilis casto. Konkretne mluvim o
2.4.4.

S pozdravem

Mila Kuchta