Mail z koference a zaseknuti Kmail-u 1.2 (KDE 2.1.1)

Petr Šobáň soban na centrum.cz
Středa Červenec 11 21:15:04 CEST 2001

On Wed, 11 Jul 2001, Daniel Prynych wrote:

> Dobre rano.
> Ted se mi stala takova zajimava vec na poslednim mail-u z konf. (odpoved na
> problem s tiskarnou LJ .. od p.Chaloupky) mi Kmail uplne vytuhne musel jsem
> tento mail smazat primo ze souboru v adr. Mail.
> Chtel jsem se zeptat jestli je to pouze muj problem nebo to postihlo i nekoho
> jineho.

Mě se seká pine 4.21 na správě od robert vojta - OT: Chovani v diskusnich
skupinach .....
A chová se to tak že začátek správy vidím a jak ji posunuji šipkami dále
tak se tam oběví nesmyslné znaky a pine najednou na spodu zobrazí správu
že tuto správu chce poslat - ctrl+c to zruší.

Nebude tam nějaký vir co se chce poslat dál?

|            Ostrava                     |

---
Používám legální programy a ZADARMO !
viz http://www.linux.cz/zdarma-a-legalne