Mail z koference a zaseknuti Kmail-u 1.2 (KDE 2.1.1)

Jiri Chaloupka chaloupka na b2bexpander.com
Čtvrtek Červenec 12 20:58:13 CEST 2001

No mne vcera KMail take pekne vytuhl
(vypnout nesel, odhlaseni/prihlaseni nepomohlo, tak jsem postu zkontroloval v
pine - to slo - smazal slozku mail a po te co jsem znovu spostil KMail, si
slozku vytvoril a uz to bylo OK)
Chaloupka

Jiri Chaloupka
www.b2bexpander.com