Padajici spojeni,klesani prenosove rychlosti

Marian Plic plic na dioss-elcom.cz
Čtvrtek Červenec 12 08:19:02 CEST 2001

Dobry den,
mam jiste 2 problemy,se kterymy bych potreeboval poradit.
1.Stava se mi na serveru pripojenem do Lan klasickou 10MBit sitovkou,ze se
mi po nejakem case (par dni) snizi prenosova rychlost asi tak na 50KB/s.Do
normalu (asi 800Kb/s) se to opet vrati az po restartu systemu.Toto se zacalo
projevovat az pote,co jsem nainstaloval DHCP server.(Ty servery jsou vlastne
dva,na kterych se mi to stava).Nevite,v cem by mohl byt problem?

2.Na jinem proxy serveru bezicim na SQUID 2.4 se mi po nejakem case zacne
projevovat to,ze padaji aktivni stranky (pokud to rikam dobre) typy
gigachat.cz (proste chaty) nebo napr odklepnuti odkazu v exploreru se musi
provest na dvakrat - poprve to hleda dlouho a nic,podruhe to nabehne hned
(nebo to hlasi chyby typu "nenalezeno" )
Dekuji za jakoukoliv pomoc.
								Marian Plic (plic na pilsnet.cz)