EXT2_fs error

Pavel Mošna pavel.mosna na szzmb.cz
Čtvrtek Červenec 12 08:39:16 CEST 2001

Cau,
mam stejny havarijni stav jako mel Pavel Smrcka, ktery 7.7. psal
stejne nazvany dotaz. Akorat nepotrebuju zachranovat zadna data :)
System s RH7.1. vcera cerstvy a nainstalovany s minimem balicku,
zvolil jsem vlastni vyber - mc a linuxconf - jinak plus
ty o ktere jsou k nim nutne. Pocitac je Celeron na 333 s 128M RAM
a Seagatem 10GB. Po uspesne instalaci sem si jen tak hral se systemem
- v mc sem koukal na dokumentaci, man pages, mountnul jsem cd atd.
Tak po ctvrt hodce to zhucelo na podobne hlasky. Po restartu stroje
to umrelo uplne. Divny je ze s RH 7.1cz se mi to nestalo.
Na tom samym stroji sem v poslednim case blbnul se Suse a RH5.1 a
tenhle problem se mi nikde jinde neudal.
Nemate nekdo radu co je zrejme blbe. Logy co to pise sem radsi
zatim neposilam, moc s tim neumim, takze chyba muze byt v mezi
zidli a strojem....

Pavel