Apache + PHP

Karel Zak zakkr na zf.jcu.cz
Čtvrtek Červenec 12 10:07:51 CEST 2001

On Wed, Jul 11, 2001 at 07:08:45PM +0200, Jirka wrote:
> Potrebuji pomoct zprovoznit Apache s podporou PHP. Na SuSE 7.1 jsem
> nainstaloval server Apache rpm. Mam nainstalované moduly pro PHP. Kdyz
> spustim server a v prohlizeci zadam "http://localhost/test.php3" tak se mi
> zobrazi jenom php script. Musim jeste neco nastavit v httpd.confu nebo
> php3.ini? Manual je v angl. snazil jsem se tim prokousat, ale moc angl.
> neumim. Dik za kazdou radu.

IMHO je nejlepsi studium httpd.conf:-)

 Je treba:

 - modul pro PHP (napr. direktiva 'AddModule')

 - v httpd.conf pro dany modul nastavit pro jake typy souboru se
   ma dany modul pouzivat, mozna tam nemate '.php3' ale jen 'php'.

  napr.: 'AddType application/x-httpd-php .php .php3 '

 To by melo stacit.

					Karel

--
 Karel Zak  <zakkr na zf.jcu.cz>