Apache + PHP

Pavel Houdek buggy na betula.fsid.cvut.cz
Čtvrtek Červenec 12 11:59:31 CEST 2001

Dne čt 12. červenec 2001 10:07 jste napsal(a):

> IMHO je nejlepsi studium httpd.conf:-)
>
>  Je treba:
>
>  - modul pro PHP (napr. direktiva 'AddModule')
>
>  - v httpd.conf pro dany modul nastavit pro jake typy souboru se
>    ma dany modul pouzivat, mozna tam nemate '.php3' ale jen 'php'.
>
>   napr.: 'AddType application/x-httpd-php .php .php3 '

Mno, mel jsem spousty problemu s kompilaci apache s PHP a MySql.. Pomohl mi
skriptik apachetoolbox ( http://www.apachetoolbox.com ) Zajimava pomucka, co
neni stahne si sama... vetsinou:-) Pouzivam sice debiana ale myslim ze to
bude chodit i na Suse...

--
Pavel Houdek
p.houdek na seznam.cz