Apache + PHP

Jiri Chaloupka dev na b2bexpander.com
Čtvrtek Červenec 12 10:09:20 CEST 2001

php.ini je ve win, na linuxu jej nenaleznete. Zde by jste mel zeditorvat
httpd.conf, ale pokud pisete ze jste zacatecnik, tak budete mit jednodussi,
pokud spustite yast2, kate aktualizaci systemu a zatrhnete instalovat (z
orig. cd) mod_php (pro php4) nebo mod_php3 (pro php3). Timto spusobem se
vsak budete muset spokojit s php4.0.4pl1, ktera obsahuje urcite chyby (byt
ve vecech, ktere se zas tak casto nepouzivaji). Musite jeste dat pozor, aby
jste nemel najednou php3 a php4 - takto to nejde...
Pak jeste zvolit spravnou priponu, pro php3 se obvykle pouzivaji pripony
*.php3 nebo *.phtml, pro php4 pak *.php. Zmenit to jde opet v httpd.conf.

Chaloupka

--
Jiri Chaloupka
B2BExpander.com