Maskarada hlasi: could not get free masq entry

Konir Tomas moje na molly.vabo.cz
Čtvrtek Červenec 12 13:31:10 CEST 2001

On Thu, 12 Jul 2001, Pavel wrote:

> Dobry den,
>
> hledal jsem v archivu, ale marne, na jednom vytizenem pocitaci mi bezi
> masquerading
> a znenadani se objevuje v kernel.log toto:
> kernel: IP_MASQ:ip_masq_new(proto=UDP): could not get free masq entry
> (free=3
> 6862).
> Podle svetovych vyhledavacu s tim ma problem i moho dalsich, ale zadne
> reseni jsem nenasel.
> Tusim v proc nastavit parametr, ale rad bych vedel, co hlaska presne
> znamena?

> [...]

Ta hlaska presne znamena, ze jadro ma plnou tabulku maskaradovanych
spojeni a nema kam dat dalsi. Pomuze zvetsit tabulku (zapisem do /proc,
ale kam to nevim). Jinak na maskaradovani se defaultne pouzivaji porty od
61000 do 65096.

						moje

--

Tomas Konir