zatuhnuti systemu

Petr Hadraba hadrabap na volny.cz
Čtvrtek Červenec 12 12:52:03 CEST 2001

Dobrý den vespolek,

mám stejnej problém. Už mně to leze krkem...

Používám SuSE 7.1. Předchozí verze, kterou jsem měl (SuSE 6.4) to nedělala.
Zezačátku se mně to hryzalo při druhém spuštění programu YaST. Buď to
končilo zatuhnutím, nebo restartem. Teď se to kouše jen po určité době.
"Částečně" pomohlo vyřešit sdílení IRQ jednotlivých karet. Stejně to ale
není ono. Koušou se mně obě jádra, který tu mám: 2.2.18 a 2.4.0. Teď si jdu
taky hrát s pamětí. Mám tu tři moduly a musím zjistit, který to dělaji.
Ostatní Operační systémy choděj naprosto normálně v pohodě.

Jestli se s tím ještě někdo setkal, tak nám prosím poraďte.

Jdu si hrát s RAMkou; pak se ozvu, jak to dopadlo...:-)

S pozdravem

PETR

"Pavel Urban" <pavel.urban na hq.iol.cz> píše v diskusním příspěvku
news:3B271994.F8FDE1E1 na hq.iol.cz...

---
Odchozí zpráva neobsahuje viry.