sh: Operation not permitted

dj na gandalf.fsih.cvut.cz dj na gandalf.fsih.cvut.cz
Čtvrtek Červenec 12 16:21:15 CEST 2001

Dobry den,

omlouvam se, pokud je na tento problem jednoduche reseni, ci jsem neco
prehledl v dokumentaci.

Snazim se sprovoznit sqwebmail. Tento ma nasledujici prava:
-rwsr-xr-x    1 root     root       282740 Jul 10 17:10 sqwebmail

Pokud se www server snazi tuto binarku spustit, dostanu hlasku $SUBJ.

Zpusobuje to ten sticky bit. Pokud jej zrusim, binarka funguje, ale zas
pak nefunguje autentikace, apod.

Mohl by mi nekdo rict, co ta hlaska znamena a jak ji se tohoto omezeni
zbavit?

Dekuji.

						 e-mail: dj na gandalf.fsih.cvut.cz
    Dusan Jiricny				       fax: (+420 2) 24 91 35 40
					    Czech Technical University in Prague