Zmena hesla na NIS serveru

Miroslav Lednicky lednicky na spszl.cz
Čtvrtek Červenec 12 20:43:57 CEST 2001

Radovan Garabik wrote:

>  :    Provozuji NIS server a potrebuji dat uzivatelum moznost zmeny
>  : hesla i pokud pracuji primo na tomto serveru (treba pres ssh).
>  :    Ze stanice to funguje normalne, ale primo na serveru se pouzije
>  : obycejny passwd, ktery zmeni heslo jen v /etc/shadow a ja pak
>  : musim udelat jeste make ve /var/yp. :-(
>  :    Je to RH 7.1cz.
>  : Jde to nejak elegantne vyresit?
> nastavit ypserver na localhost a nechat server tiez pristupovat
> cez NIS, uzivatelom povedat ze heslo si menia pomocou
> yppasswd aj na serveri.

no, je to RH, takze jsem spustil authconfig a nastavil jsem na tom
serveru jeho domenu a jmeno. Tahle utilitka pak sama zaridi fintu
s passwd. Jenze, kdyz jsem to zkousel, tak po zadani noveho hesla
to vytuhlo. Ne cely system, jen yppasswd (nejspis). Slo to prerusit
pomoci ctrl+c, ale heslo se nezmenilo.

                        Miroslav Lednicky

Miroslav Lednicky - spravce Internetu na SPS Zlin

e-mail: lednicky na spszl.cz

WWW:   http://www.spszl.cz/~lednicky