OT: Chovani v diskuznich skupinach (Was re: Mail server jeste jednou)

Cejka Rudolf cejkar na dcse.fee.vutbr.cz
Pátek Červenec 13 17:03:56 CEST 2001

Robert Vojta <vojta na ipex.cz> wrote:
>   Kdyby si dotycna osoba precetla Meta-FAQ, nektere pasaze odcitovany ...

Na toto jsem upozornoval uz nekolikrat: Staci dat zacatecnikovi (nebo
komukoli) do ruky deset tlustych knih, ktere musi nastudovat driv, nez
si muze dovolit se vubec na neco zeptat, a bude po problemu - zadny
zacatecnik se totiz uz ptat nebude a bude odrazen rovnou. Na muj vkus
je to ale prilis arogantni pristup.

>   Proc ty dotazy maji lide cist porad dokola? Proc? Akorat v tom smeti
> prehlidnou dotazy lidi co se snazi neco naucit, atp.

Tvrdim, ze je to prave tim nestastnym pristupem k lidem, k archivu
a podobne. Je to treba myslene dobre, ale efekt chybi a musi se
hledat jine cesty. A jelikoz byli, jsou a budou stale novi zacatecnici,
neni jine cesty, nez zacit hledat chybu u sebe.

--
Rudolf Cejka   (cejkar na dcse.fee.vutbr.cz;  http://www.fee.vutbr.cz/~cejkar)
Brno University of Technology, Faculty of El. Engineering and Comp. Science