OT: Chovani v diskuznich skupinach (Was re: Mail server jeste jednou)

Pondělí Červenec 16 10:57:38 CEST 2001

NOTE: pisu si hodne zapornych zetonu, ale ...

Cejka Rudolf napsal(a):

> Na toto jsem upozornoval uz nekolikrat: Staci dat zacatecnikovi (nebo
> komukoli) do ruky deset tlustych knih, ktere musi nastudovat driv, nez
> si muze dovolit se vubec na neco zeptat, a bude po problemu - zadny
> zacatecnik se totiz uz ptat nebude a bude odrazen rovnou. Na muj vkus

ano. presne jste definoval problem. praji se stale nezkusenejsi a
nezkusenejsi lide na stale jednodussi a jednodussi problemy, ktere lze
vyresit man prikaz nebo RTFM, ale kdo ze cte dokumentaci, ze?

> je to ale prilis arogantni pristup.

> Tvrdim, ze je to prave tim nestastnym pristupem k lidem, k archivu
> a podobne. Je to treba myslene dobre, ale efekt chybi a musi se

tak s tim neco udelejte

> hledat jine cesty. A jelikoz byli, jsou a budou stale novi zacatecnici,
> neni jine cesty, nez zacit hledat chybu u sebe.

> TIP: Prectete si obcas znovu Meta-FAQ

				Petr Cech
           cech na atrey.karlin.mff.cuni.cz