Pine, GPG a Content-Type

Robert Vojta vojta na ipex.cz
Pátek Červenec 13 18:24:29 CEST 2001

>  Take jsem to resil. A vyresil, je mi jasne ze to neni to co chces
> slyset, ale reseni je "pouzivej mutt", pine jsem pouzival 6 let takze
> ten prechod take bolel, ale stalo to za to. Prave (ne)reseni PGP/GPG
> pro pine me k tomu donutilo.

  I kdyz obracena cesta, cteni PGP zprav v muttu z Pine taky potrebuje
malou upravu ...

:0
{
        :0 fBw
        * ^-----BEGIN PGP MESSAGE-----
        * ^-----END PGP MESSAGE-----
        | formail \
            -i "Content-Type: application/pgp; format=text; x-action=encrypt"

        :0 fBw
        | formail \
            -i "Content-Type: application/pgp; format=text; x-action=sign"
}

  Tohle mam v .procmailrc pokud si chci cist PGP maily z pine, jinak to chodi
naprosto bez problemu.

Best regards,
  Robert

--
   _
  |-|  __      Robert Vojta <vojta-at-ipex.cz>          -= Oo.oO =-