Pine, GPG a Content-Type

Karel Zak zakkr na zf.jcu.cz
Pondělí Červenec 16 09:12:15 CEST 2001

On Fri, Jul 13, 2001 at 06:24:29PM +0200, Robert Vojta wrote:

>   I kdyz obracena cesta, cteni PGP zprav v muttu z Pine taky potrebuje
> malou upravu ...

 Zalezi jak je mutt odesle. V muttu je mozne delat si makra a ten dopis
odeslat i tak, ze bude mit PGP v standardnim tele dopisu.

 V .muttrc mam:

macro compose \Ce "Fpgpe -f -q -a -r "

a pokud pred odeslanim stisknu CTRL+E tak se mutt zepta ma-li prepsat dopis
tim co posle na stdout PGP. Pak to mohou cist i "natvrdle" programy, ktere
nechapou co je to priloha s "Content-Type: application/pgp;..".

 A pomoci .procmailrc je mozne i naopak z tela dopisu s PGP udelat dopis
s prilohou v PGP.

				Karel

--
 Karel Zak  <zakkr na zf.jcu.cz>