OT: Chovani v diskuznich skupinach (Was re: Mail server jeste jedno

Míla Kuchta mila.kuchta na atlas.cz
Pondělí Červenec 16 09:25:18 CEST 2001

Zdravim,

"Miroslav Havlíček" <mirek na quick.cz> wrote:
> 1. Nevim, kolik mate roku (me je 49), ale ja jsem se za svuj zivot
> mockrat presvedcil, ze
> stoprocentne plati, ze neni umeni "vyrobit" ale "prodat", ze kdyz neco
> chcete prosadit
> tak musite "az do uplneho zblbnuti" s usmevem a radostne opakovat
> veci, ktere Vas
> silene unavuji a jsou az neprijemne.

To je jiste pravda, s tim nelze nez souhlasit, ale na jednu podstatnou
vec jste zapomel. My tady nic *neprodavame*. Maximalne svoje znalosti a
o prodeji tu nemuze byt ani rec.

> 2.Vyhledejte v archivu nebo dejte do vyhledavace _doma_ pres _modem_
> kazdy den _jedno_slovo,
> projdete
> vsechny odkazy a za mesic zdelte sve dojmy. Troufam si totiz tvrdit,
> ze 99% zacatecniku
> _nema_pevnou linku za cizi penize.

Prominte?

S pozdravem