OT: Chovani v diskuznich skupinach (Was re: Mail server jeste jedno

Míla Kuchta mila.kuchta na atlas.cz
Neděle Červenec 15 15:27:01 CEST 2001

Zdravim,

"Miroslav Havlíček" <mirek na quick.cz> wrote:

> "Míla Kuchta" <mila.kuchta na atlas.cz> píše v diskusním příspěvku
> news:3efpi9.ve1.ln na nothing.nowhere...

> podstatnou
> znalosti a
>
> Prosim?? Ja jsem si az do ted myslel, ze Vam jde predevsim o rozsireni
> Linuxu minimalne na uroven
> nejmenovaneho konkurencniho OS . Tedy se snazite "prodat", navic na
> obsazeny trh.
> Jiste jste si vsimnul, ze slovo *prodat* bylo a je v uvozovkach.

Nemohu mluvit za ostatni, ale mne osobne nejde o to, aby kazdy
pouzival GNU/Linux. At si kazdy pouziva co mu vyhovuje, ja bych byl
jenom rad, kdyby nejrozsirenejsi system dodrzoval standardy a nesnazil
se za kazdou cenu interferovat ostatni systemy zavadenim vlastnich
pseudostandardu z duvodu ziskani vetsiho podilu na trhu. Ted uz si
presne nevzpominam, ale myslim, ze to byl Bob Young kdo pronesl tu,
dle meho nazoru genialni vetu: "Nam nejde o to, aby byl RedHat tak
velky jako Microsft, nam jde o to, aby byl Microsoft tak velky jako
RedHat".:-)

S pozdravem

Mila Kuchta