Moduly + jadro 2.4.6

Petr Šobáň soban na centrum.cz
Neděle Červenec 15 22:14:37 CEST 2001

Prosím může mi někdo poradit jak co nastavit v /etc/modules.conf aby se mi
automaticky nahrál modul mpu401 ?

/etc/modules.conf

alias eth0 8139too
alias parport_lowlevel parport_pc
alias sound-slot-0 ad1848
post-install sound-slot-0 /bin/aumix-minimal -f /etc/.aumixrc -L >/dev/null 2>&1 || :
pre-remove sound-slot-0 /bin/aumix-minimal -f /etc/.aumixrc -S >/dev/null 2>&1 || :
options sound dmabuf=1
options ad1848 io=0x530 irq=10 dma=0 dma2=1
alias midi mpu401
options mpu401 io=0x330 irq=9

Prostě se nezavede automaticky musím ho zavést ručně modprobe mpu401.

Dotaz 2:

Zvukovka s gameportem používá jaké zařízení ?

V jádrech 2.2 mi fungovalo bez problémů /dev/js0
u jader 2.4 mi nefunguje nic. Originál /dev/input/js0 a odkaz v dev na ten
soubor a ani když jsem smazal /dev/input/js0 a vytvořil normální zařízení
jak v jádrech 2.2 /dev/js0 .

Které zařízení by se tedy mělo používat mělo by fungovat ať vím s kterým
dále dělat pokusy ?
/dev/js0 - 15 0
/dev/input/js0 - 13 0

V dokumentaci jádra je u joystick.txt napsáno /dev/input/js0 a v
devices.txt je pouze /dev/js0 ?

Díky.

|            Ostrava                     |

---
Používám legální programy a ZADARMO !
viz http://www.linux.cz/zdarma-a-legalne