Boot CD

Ivan Bibr ibibr na tsbohemia.cz
Pondělí Červenec 16 21:34:48 CEST 2001

On Sun, 15 Jul 2001, Lub_Lau wrote:

> Zdravim
>
> chtel bych si udelat boot CD, nejlepe s kompletni instalaci Linuxu
> vcetne X-window (mozno vsak bez her), pripadne emulace wine,
> typu Suse ci Debian, avsak bez zdrojovych textu.
>
> Pomocne konfiguracni soubory a swapovaci soubor  by meli byt
> ukladany na FAT16 disku C:, ostatni disky tez FAT16 nebo FAT32.
>
> Potrebuji doporucit jake soubory vypalit na CD, s jakou
> adresarovou strukturou, co by melo byt uvedeno v konfiguracnich
> souborech (nejlepe, aby to chodilo na kazdem PC) a v jakem
> souborovem systemu (ISO 9660 Joliet), mam k dispozici pouze
> [...]

 Hledejte projekt DemoLinux (nepamatuji si adresu), ten dela presne to, co
popisujete Myslim, ze stavi na Debianu. Pokud chcete SuSE, tak ti na
Cebitu rozdavali neco podobneho - na 1 CD orezanou instalaci Linuxu
(nevidel jsem) - zkuste kontaktovat pobocku.

S pozdravem

			Ivan Bibr
--
  Mgr. Ivan Bibr 			bibri na tsbohemia.cz