OT: Chovani v diskuznich skupinach (Was re: Mail server jeste jedno

Miroslav Havlíček mirek na quick.cz
Pondělí Červenec 16 10:58:48 CEST 2001

> Takze my delame chybu, ze se po desatem dotazu na winmodem behem
jednho
> tydne rozhodneme, tazatele odkazat na archiv? Opravdu si myslite, ze
> hykame nadsenim nad tim, ze jsme s linuxem pomohli cloveku, kteremu
> pojem slusnost a vlastni pricineni nic nerika? Casto je odpovedi
prvni
> odkaz z google po natukani subjectu, apod. Poradim cloveku u ktereho
> vidim snahu problem vyresit. Z jeho dotazu vidim, ze uz se pokusel
> hledat.

1. Nevim, kolik mate roku (me je 49), ale ja jsem se za svuj zivot
mockrat presvedcil, ze
stoprocentne plati, ze neni umeni "vyrobit" ale "prodat", ze kdyz neco
chcete prosadit
tak musite "az do uplneho zblbnuti" s usmevem a radostne opakovat
veci, ktere Vas
silene unavuji a jsou az neprijemne.

2.Vyhledejte v archivu nebo dejte do vyhledavace _doma_ pres _modem_
kazdy den _jedno_slovo,
projdete
vsechny odkazy a za mesic zdelte sve dojmy. Troufam si totiz tvrdit,
ze 99% zacatecniku
_nema_pevnou linku za cizi penize.

Mirek