stabilita linuxu

Petr Vanek vanous na penguin.cz
Pondělí Červenec 16 10:59:00 CEST 2001

dobry den, no flame please, pokud ano tak ne do konference.

jak to tak sleduji, zda se mi, ze posledni dobou se zde nejak casto resi
nestabilita linuxu - tu za to muze jadro, ne-priliz vyvedene, tu patch od
distributora, sem tam (dokonce!) program v user room, ktery umi jadro
polozit na lopatky, obcas je na vine hardware treti kategorie v
ceskych shopech pro koncove odberatele...
muze to prosim nekdo zodpovedne potvrdit ci vyvratit?
je frekvence techto zprav v posledni dobe vyssi, nebo se mi to jenom zda?

bye

Vanous
Petr Vanek                       ..... ./\.  ....
Debian GNU Linux                 .. _|\|  |/|_ ..
vanous na penguin.cz                .. \        /...
http://www.penguin.cz/~vanous    ... >______< ...
Angus, Ontario, CA               ...... / .......