SiS 6326

Jiri Kratochvil jkratochvil na fincommaterna.com
Pondělí Červenec 16 12:10:18 CEST 2001

> mam problem s grafickou kartou SiS 6326. V Xconfiguratoru je nalezen

> jako chipset SiS 86C326. Je to integrovana grafika, ktera si bere z RAM
> 8 MB.

Ja mam SiS 6326 jako externi PCI kartu
Nevim jestli vam to pomuze, ale par postrehu:

podle dokumentace  k XFree 4.0.1 SiS chip umi adresovat primo pouze
4MB videoram.

Driv mi to taky delalo problemy, protoze na karte mam 8MB, a chtel jsem
je vyuzit. Po te co jsem mu povolil pouzivat jenom ty 4MB, tak slape
daleko lip. Jde zapnou hw akcelerace, hw. cursor, vselijaky dalsi volby
viz. README.SiS dodavana s X a jde to i pretaktovat.

Podobne veci co vam mi to delalo pri tech 8MB.

S Pozdravem
   Jiri Kratochvil