SiS 6326

Petr Šobáň soban na centrum.cz
Pondělí Červenec 16 18:57:30 CEST 2001

On Mon, 16 Jul 2001, Tomas Stehlik wrote:

> Dobry den,
>
> mam problem s grafickou kartou SiS 6326. V Xconfiguratoru je nalezena
> jako chipset SiS 86C326. Je to integrovana grafika, ktera si bere z RAM

Nebere (aspoň na mém MB) paměť má vlastní.

> 8 MB. Instalace RH 7.1 probehla pekne v grafice, bohuzel ted v X dela
> neplechy. Jsou cerne vystinovana byla mista, ktera se "prepinaji" po
> prejeti mysi atd. Bitmapy, ktere maji mit okraje transparentni jsou
> cerne. Dela to ve vsech barevnych hloubkach i rozlisenich. Vse je to jak
> kdybyste pouzivali starou S3 na akcelerovanou hru :)

Já ji mám taky a používal jsem ji v RH6.2 teď ji nepoužívám vrazil jsem do
pc TNT2 .

Do konfiguráku Xsek třeba dodat option no_bitblt a option no_accel jak je
to v nových X kách nevím.

|            Ostrava                     |

---
Používám legální programy a ZADARMO !
viz http://www.linux.cz/zdarma-a-legalne