Sorce routing

Ondra Zima ondra.zima na homolka.cz
Pondělí Červenec 16 13:50:16 CEST 2001

> Viz soubor ip-sysctl.txt u zdrojaku jadra v adresari
> Documentation/networking.
>
> man sysctl
>
> /proc/sys/net/ipv4/conf/*/accept_source_route

Samozrejmne, ze tyto vlastnosti mam na routeru zakazane.
(accep_source_route=0) Stale se mi na dalsich strojich objevuje
icmplogd: source route from <router.host.name> [je.ho.ip.adr]

Nejde mi o zamezeni source routingu na jednom danym pocitaci. Ja to
potrbuju na celou sit. Resp. nejake pravidlo do iptables/ipchains, aby
se source routed packety neobjevovaly v siti.
--
Ondra Zima <ondra.zima na homolka.cz> AndreW
        Member of czech ATO