Manual k Red Hat Linux 7 CZ

Josef Vogeltanz JoVogeltanz na dop.skoda.cz
Pátek Červenec 13 11:51:00 CEST 2001

O komplexnim manualu v cestine na inetu nevim. Na heslo "RedHat" me
vyhledavac vyklopil napr. tohle:
http://www.linux.cz/redhat-cz/prirucka/
coz je prirucka dodavana v tistene forme k prodavanym distribucim
RedHatu od ComputerPressu. Je sice vydana k verzi 6.2 a je stale
poplatna i k nynejsim verzim.

Od stejneho nakladatelstvi je mozne koupit knihu "Ucime se RedHat
Linux", s podtitulem "kniha vhodna pro zacatecniky prechazejici
z Windows na Linux".

Dalsi mnozstvi informaci lze ziskat z archivu teto konference, ale i z
jinych zdroju na internetu. Je to jen otazka trpelivosti, casu a vhodne
polozeneho dotazu nejakemu vyhledavaci.(A nekdy i stesti.)

S pozdravem
Josef Vogeltanz
Skoda Dopravni technika s.r.o
Tylova 57, 316 00 Plzen
tel.:+420-019-7736533;  mob.:+420604118307
mailto:jovogeltanz na dop.skoda.cz