OT: Chovani v diskuznich skupinach (Was re: Mail server jeste jedno

Michal Gros xnene na soutel.cz
Úterý Červenec 17 10:22:08 CEST 2001

----- Original Message -----
From: "Míla Kuchta" <mila.kuchta na atlas.cz>
To: <linux na linux.cz>
Sent: Saturday, July 14, 2001 2:54 PM
Subject: Re: OT: Chovani v diskuznich skupinach (Was re: Mail server jeste
jedno

> Zdravim,

> To je jiste pravda, s tim nelze nez souhlasit, ale na jednu podstatnou
> vec jste zapomel. My tady nic *neprodavame*. Maximalne svoje znalosti a
> o prodeji tu nemuze byt ani rec.

> Prominte?
>
> S pozdravem
>
> Mila Kuchta
Nejsem zastance toho odkazovat kazdeho hnusne a nastvane do archivu jako to
delaji nekteri zde pritomni, ale zase na druhou stranu prave kdyz mate modem
proc stahovat tuny mailu ktere resi to co jsem cetl jiz petkrat .
Chapu obe strany ale resite neresitelne. Nevidim nic neslusneho na tom
opakovane se zeptat a spise vydim jako projev nejhorsiho poslat nekoho
nastvane do haje kdyz vas to tak stve tak tyto zpravy preskakujte delam to
take a jsem v klidu .

MIchal Gros
a kdyz jsme u toho veku je mi 22 a vim o zivote H...o :(