OT: Chovani v diskuznich skupinach

Radek Vybiral Radek.Vybiral na vsb.cz
Středa Červenec 18 23:51:12 CEST 2001

On Wed, 18 Jul 2001, Jarda Kosulic wrote:

> Nejsem si jisty, ale mam pocit, ze tak nejak funguje
> Mandrake-Expert(||User||Forum?) Nekdo (BFU :) polozi dotaz a pokud nekdo z
> "Expertu" ma cas, naladu a vi jak na vec (samozrejme ze vi, kdyz je expert
> :) tak napise vyreseni a to se objevi na webu. Myslim, ze je to neco
> podobneho, ale v anglictine a jen o mdk.

Presne tak to funguje.
Viz http://www.mandrakeexpert.com/

Ted to jeste vylepsili o tu vlastnost, ze ti Experti jsou jednou mesicne
odmenovani prave podle toho, jak kvalitne odpovidaji a jak to resi
uzivatelske problemy.

Tohle by nebyl problem provest i v pripade konference linux, je tu podle
me docela prostor na to, aby se do veci vlozil CZLUG a podobnou aktivitu
podporil prave nejakym stylem odmeny za "dobre vykonanou praci".
Mohl by se s tim svest i nejaky sponzor, proste to nejakym zpusobem
udelat zajimave.

Zatim presne nevim, zda to jsou na MandrakeExpert povoleny dotazy typu
RTFM, nebo zdali jsou nejak "filtrovany", ale to uz je vec podruzna.

Taky si myslim, ze by se nemuselo stavet na zelene louce.
Nejakou odpovedni databazi si uz pomalu "pecou" v SuSE, takze kdyby toto
sve dilo dali OpenSource a take by se to vice zobecnilo, prilozili se k
tomu odkazy na hardware.penguin.cz tak by to mohlo fungovat docela ku
prospechu vsem. Tim by se taky dal vyresit dalsi problem, ze lidi si umeji
najit adresu linux na linux.cz, ale uz si ve vetsine pripadu na strankach
www.linux.cz neumeji najit odkaz na dokumentaci atd. Pokud by na hlavni
strance trunil odkaz na takovoutu aplikaci, pak by se na to kazdy aspon
podival a treba tam svoji odved nasel a tim mene zatizil tuto konferenci.

Rad bych tady slysel vyjadreni "kompetentnich" lidi z CZLUGu, zda by
takovato myslenka byla realizovatelna.

Dokazu si to predstavit ve finale i tak, ze prispevky na CZLUG budou
"pretaveny" do formy "odmen" prave podobnym expertum, cili vlastne si
uzivatele budou jaksi platit sve experty. Tim vznika uz nejaka vazba,
ktera je podle meho potrebna.

Diky za namety, doufam ze to nezapadne v zapomneni...

	Radek Vybiral