stabilita linuxu

Radek Vybiral Radek.Vybiral na vsb.cz
Úterý Červenec 17 13:11:47 CEST 2001

On Fri, 13 Jul 2001, Petr Vanek wrote:

> dobry den, no flame please, pokud ano tak ne do konference.
>
> jak to tak sleduji, zda se mi, ze posledni dobou se zde nejak casto resi
> nestabilita linuxu - tu za to muze jadro, ne-priliz vyvedene, tu patch od
> distributora, sem tam (dokonce!) program v user room, ktery umi jadro
> polozit na lopatky, obcas je na vine hardware treti kategorie v
> ceskych shopech pro koncove odberatele...
> muze to prosim nekdo zodpovedne potvrdit ci vyvratit?

To nesledujes asi vyvoj jadra dost dlouho, protoze mezi verzi 2.2 a 2.4
jsou obrovske zmeny, pridano spousta ovladacu, ReiserFS atd.

Cim vice se Linux rozsiruje, tim vice lidi jej testuje na nejruznejsim
hardware. Z toho vznikaji velmi velke naroky na to, aby to bezelo takrka
na vsem.

Taky plati jedna rovnice: Pokud neco nefunguje, tak o tom napisu,
kdyz mi to funguje, tak o tom nepisu.

R.V.