stabilita linuxu

Úterý Červenec 17 13:41:36 CEST 2001

Petr Vanek napsal(a):
> dobry den, no flame please, pokud ano tak ne do konference.
>
> jak to tak sleduji, zda se mi, ze posledni dobou se zde nejak casto resi
> nestabilita linuxu - tu za to muze jadro, ne-priliz vyvedene, tu patch od

casto? hmm. ted je na paskale 2.4.x, ktere se jeste dost doladuje, takze
to bude mozna tim

> distributora, sem tam (dokonce!) program v user room, ktery umi jadro

shodit jadro nebo shodit system - to je neco trosku jineho

> polozit na lopatky, obcas je na vine hardware treti kategorie v
> ceskych shopech pro koncove odberatele...

nejen v ceskych - myslite ty problemy s VIA chipsetem?

> muze to prosim nekdo zodpovedne potvrdit ci vyvratit?
> je frekvence techto zprav v posledni dobe vyssi, nebo se mi to jenom zda?

mozna je vyssi, ale vetsinou porad o tom samem - VM chyby u 2.4 kernelu,
VIA a mozna jeste neco ...

				Petr Cech
           cech na atrey.karlin.mff.cuni.cz