OT: Chovani v diskuznich skupinach (Was re: Mail server jeste jedno

Pavel Kolesnikov k na les.cz
Úterý Červenec 17 14:48:25 CEST 2001

Miroslav Kolombo <kolombo na kolombo.cz> wrote:

> Prod?v?me!
> Sna??me se prodat LINUX st?le v?ce u?ivatel?m.

No, pokud se snazite neco prodat, tak propagujte, opakujde, vysvetlujte.
Vetsina ucastniku konference jsou soukrome osoby pracujici si Linuxem,
pro nez opravdu pocet uzivatelu tohoto systemu neni nijak zasadni
otazkou.

Na druhou stranu se zde jiste vyskytuji zastupci firem, ktere Linux
primo prodavaji, a od nich bych podle vasi logiky ocekaval podporu
zacatecniku spise - ale ani u nich to neni zadna povinnost, spis jen
je zde onen argument o "prodavani" o neco malo smysluplnejsi.

BTW myslim, ze pokud zacatecnik dostane jako odpoved na obecny dotaz
odkaz na dokument, ktery by mu mohl byt napomocen, prijde mi to jako
odpoved dostatecna. Samozrejme, pokud soucasti dotazu bude "zkousel
jsem to podle dokumentu toho-a-toho, a to-a-to mi takto nefunguje",
pak se hned odpovida snaze i na dotazy uplnych zacatecniku.

  Pavel