OT: Chovani v diskuznich skupinach (Was re: Mail server jeste jedno

Zdeněk Prantl zdenek.prantl na pvt.cz
Úterý Červenec 17 16:44:20 CEST 2001

Zdravim,
pokusim se nejak konstruktivneji prispet do teto diskuse.

Co kdyby vsichni, kteri zadaji o radu, meli "povinnost" sepsat na zaver
threadu shrnuti problemu a jeho reseni (pokud se k nejakemu dojde).
Subject by zacinal "VYRESENO:" + nejaky vhodny subjekt.

Takoveto maily by se daly odchytat a zalozit treba i novy archiv jenom s
temito maily (resenimi). Pripadne tyto maily (upravene do citelne html
podoby ) zverejnit primo nekde na webu.

Neni to muj napad, ale osvedcilo se mi pri hledani na google.com zadavat
jeste klicove slovo "solved" a vetsinou jsem se nejakeho reseni dobral.

	Zdenek Prantl

P.S.: Je to jen moje prani, nikoliv pokus o dalsi flamewar.