OT: Chovani v diskuznich skupinach

Leos Literak Leos.Literak na 12snap.cz
Úterý Červenec 17 15:46:56 CEST 2001

Ahoj,

jak to tak sleduju, budu muset presunout prioritu redesignu
serveru Linux Hardware ponekud vys. Jak asi vite, vytvoril
jsem tento server, abych omezil opakujici se dotazy nad
hardwarem v teto konferenci. Taky se mi nelibilo, kdyz nekdo
nekoho poslal do pr.., totiz do archivu.

A jak vidim, tak zamer zobecnit http://hardware.penguin.cz
asi nebyl uplne od veci. Pokud mate nejake napady, co by to
melo umet, tak mi je poslete. Zatim stejne na tom nemuzu
pracovat, protoze mam pocitac v oprave u jedne nejmenovane
neschopne firmy z pod bile hory (ach ty historicke reminiscence,
proc me tehdy nevarovaly :-).

	Leos

Leos Literak
Software Engineer