OT: Chovani v diskuznich skupinach

Středa Červenec 18 08:25:24 CEST 2001

> asi nebyl uplne od veci. Pokud mate nejake napady, co by to
> melo umet, tak mi je poslete. Zatim stejne na tom nemuzu
> pracovat, protoze mam pocitac v oprave u jedne nejmenovane

	Tematicky tridene FAQy s viditelnym a vsude do oci bijicim odkazem,
protoze jinak to bude 'skoro' k nicemu, resp. nebude slouzit puvodnimu
ucelu, podobnych pokusu tu jiz bylo - posledni napr. Linux FAQ, ktery se
tu obcas udrzuje... - lidi, kteri neumi, stejne ani tento zakladni FAQ
nectou, lidi co umi si najdou tento FAQ a spoustu jinych a teprve pak se
tazi, cili situace je porad stejna, pouze to cim dal vice lidi stoji
usili ('skoro' zbytecne), protoze cilova skupina pro kterou je takovy
FAQ urcen je temito navody naprosto nezasazena... - zkuste nejprve
premyslet nad tim, jak tu skupinu oslovit, potom premyslejte co jim
nabidnout...

Vyvoj software, Intranet / Internet          Anenska 11, 602 00  Brno