Poslani SMS pres telefon

Leos Literak Leos.Literak na 12snap.cz
Úterý Červenec 17 15:55:20 CEST 2001

Ahoj,

jeste muzete zkusit kannel. Projekt sice umrel s krachem
sponzora (takze se na www.kannel.org nedostanete) , ale
v nestabilnim debianu jsou zdrojove balicky.

A komunikace pres AT prikazy neni nic sloziteho. Takze
prinejhorsim si to napiste rucne (coz zrovna delam pro
Siemens M20).

	LL

Leos Literak
Software Engineer