koupe Linuxu

Radek Vybiral Radek.Vybiral na vsb.cz
Úterý Červenec 17 22:55:03 CEST 2001

On Mon, 16 Jul 2001, Adamus wrote:

> Ddobry vecer,

> Pouzivam Redhat 6.2 a rad bych updatoval na nejaky vyssi Redhat. Byl
> by mi nekdo ochoten doporucit nejakou verzi a rict, kterych se
> vyvarovat.

A duvod upgradu?

Protoze jsme ve svete Linux, kde nas do upgradu nenuti zadna firma, je
vzdy tato otazka na miste. Pokud pouzivate system v ostrem provozu, vse co
ma funguje, sledujete bezpecnostni updaty, tak neni nutne vubec updatovat
na nejake vyssi verze.

Pokud ten pocitac slouzi tak rikajic na hrani, je mozne pouzit vicemene
jakoukoliv posledni verzi dostupnych distribuci, protoze ty v sobe
zahrnuji to co je momentalne dostupne.
Otazka je, zda zmenit distribuci za jinou, protoze to v sobe vzdy nese
nutnost prizpusobeni se zmenam obvyklych v jinych distribucich. Ale to
vychazi z te zakladni otazky, zda je ten upgrade vubec nutny.

Osobne mam zkusenosti s distribuci RedHat pri prechodu z 4.2 na 5.2, ze
4.2 na 6.2, ze 6.2 na 7.0, ze 7.0 na 7.1.
Ve vsech pripadech to nebylo uplne na jednicku, ale vedel jsem co delam a
taky jsem se na to pripravil.

Pristi tyden budu delat upgrade distribuce Mandrake 7.2 na 8.0,
predpokladam, protoze to je moje oblibena distribuce :) ze s tim budu mit
jeste lepsi zkusenosti nez s RedHatem :))

R.V.