DosEmu a Samba - SOLVED

Jaroslav Lukesh lukesh na k-net.cz
Středa Červenec 18 09:31:48 CEST 2001

Dobrý den,

až někdo budete bádat, jak připojit do dosemu síťový filesystém, tak to v
žádném případě nezkoušejte přes protokolové drivery v dosu z dosemu (které
fungují stejně jen způlky a jen pro IPX), ale udělejte to systémově v
linuxu. Pokud máte program, který potřebuje TCPIP (např. browser), použijte
paketový driver, o němž se píše v dokumentaci o spouštění windows pod
dosemu v návodech (tj. ty soubory dokumentace co mají >100kB).

Např. sambu (i lokální) namontujete pomocí smbmount //localhost/...,
novell/mars přes ncpmount do nějakého adresáře a ten pak specifikujte v
dosemu jako druhý disk-image(!). V DOSu pak bude jako disk D:.

Jak jednoduché, ale trápil jsem se s tím, než mě osvítil Duch Svatý...

Zdraví

             Jaroslav Lukesh, K-net
               http://www.k-net.cz
      Multimedia, Networking, Communications