jak ziskat charset z LC_CTYPE?

Jan Kasprzak kas na informatics.muni.cz
Středa Červenec 18 17:37:40 CEST 2001

Cejka Rudolf wrote:
: * Na velikosti pismen moc nezalezi, nebo ano?
:
	Jde mi o X fonty. Nevim. Ale xterm -fn FIXED mi proslo, tak treba
u X fontu na velikosti pismen fakt nezalezi.

: * Pomlcky - no, radsi bych to udelal obracene, tj. je-li v retezci vice
:   pomlcek, vypustim vsechny krome posledni.
:
	Jo. Byl to preklep.

: * Jeste podtrzitka - pokud se vrati treba ISO_8859-2, tak prevest
:   na ISO8859-2. Tj. asi zrusit podtrzitka.
:
	Dalsi dobry tip.

: Podstatnejsi preci je, ze to v XXX funguje a v YYY ne (= vetsinou jo, ale
: je to holt trochu jinak) a tak muzeme radostne prohlasit, ze YYY je horsi.
: Pro reklamu skvela vec. Ono stejne, kdyz se clovek z nejake normy dozvi,
: ze ISO-8859-2 je vlastne ISO-IR-101, ISO_8859-2:1987, ISO_8859-2, LATIN2
: nebo L2, ale uz se nedozvi tvar, ktery se pouziva v X Window, tak si moc
: velke iluze o dokonalosti a sanci na uspech nedelam.

	Jojo. Asi rozumnejsi bude vyzkouset napad s fontsetem.

	FYI: Jde mi o to, aby Gtk+ aplikace nastavovaly fonty
spravne k prislusnemu locales. Cili aby treba Gnumeric nebo Dia meli fonty
podle toho, jak si nastavim LC_CTYPE.

-Y.

--
\ Jan "Yenya" Kasprzak <kas at fi.muni.cz>       http://www.fi.muni.cz/~kas/