Chovani v diskuznich skupinach (Was re: Mail server jeste jednou)

Jan Kasprzak kas na informatics.muni.cz
Středa Červenec 18 17:03:45 CEST 2001

Cejka Rudolf wrote:
: Nebo jsem sam, kdo se v posledni dobe nemuze na (ftp|www).linux.cz
: obcas dostat? Mimochodem, zahledl jsem neco o tom, ze francouzsti
: ISP maji dost spatne zkusenosti se vsemi jadry 2.4.x. Po nekolika
: dnech jim pry padaji. Je nekdo z provozovatelu exponovanych serveru
: u nas, kdo to muze potvrdit nebo vyvratit?

	Pokud lze ftp.linux.cz povazovat za exponovany server,
pak muzu prohlasit, ze mimo zavady na HW (mezi coz pocitam vadny disk,
ktery zpusoboval problemy poslednich cca 14 dni, pripadne prehrivani pocitace)
je jadro 2.4 pomerne stabilni (= nezaznamenal jsem problem, kvuli kteremu
bych musel jit na jine jadro). Ale nepouzivam SMP a nektere dalsi veci.

-Yenya

--
\ Jan "Yenya" Kasprzak <kas at fi.muni.cz>       http://www.fi.muni.cz/~kas/
\\ PGP: finger kas at aisa.fi.muni.cz   0D99A7FB206605D7 8B35FCDE05B18A5E //