Chovani v diskuznich skupinach (Was re: Mail server jeste jednou)

Zdeněk Mazanec zdenek.mazanec na contactel.cz
Středa Červenec 18 18:27:13 CEST 2001

> : Nebo jsem sam, kdo se v posledni dobe nemuze na (ftp|www).linux.cz
> : obcas dostat? Mimochodem, zahledl jsem neco o tom, ze francouzsti
> : ISP maji dost spatne zkusenosti se vsemi jadry 2.4.x. Po nekolika
> : dnech jim pry padaji. Je nekdo z provozovatelu exponovanych serveru

Uptime "testovaciho" dellu 2450 (SMP) s generickym jadrem 2.4.<0-6> SMP byl vzdy max 3 dny. Jadro 2.4.3 SMP z distribuce mandrake 8.0 zatim drzi. Kontinualni datovy tok od 300k-900k/sec z 90% pres http.
Ja jednoprocesoru mi 2.4.6-4mdk  zatim drzi dobre. Ale tam neni zatez zdaleka tak velka.
---
Zdenek Mazanec, Contactel spol. s r.o.
+420 (2) 33011644
http://mandrake.redbox.cz