OT: Chovani v diskuznich skupinach

Jarda Kosulic jarda.kosulic na centrum.cz
Středa Červenec 18 18:07:00 CEST 2001

> Zdravim,
> pokusim se nejak konstruktivneji prispet do teto diskuse.

Ja taky :)

> Co kdyby vsichni, kteri zadaji o radu, meli "povinnost" sepsat na zaver
> threadu shrnuti problemu a jeho reseni (pokud se k nejakemu dojde).
> Subject by zacinal "VYRESENO:" + nejaky vhodny subjekt.
>
> Takoveto maily by se daly odchytat a zalozit treba i novy archiv jenom s
> temito maily (resenimi). Pripadne tyto maily (upravene do citelne html
> podoby ) zverejnit primo nekde na webu.

Nejsem si jisty, ale mam pocit, ze tak nejak funguje
Mandrake-Expert(||User||Forum?) Nekdo (BFU :) polozi dotaz a pokud nekdo z
"Expertu" ma cas, naladu a vi jak na vec (samozrejme ze vi, kdyz je expert
:) tak napise vyreseni a to se objevi na webu. Myslim, ze je to neco
podobneho, ale v anglictine a jen o mdk.

Snad by stalo za to neco takoveho nekde na webu udelat. Bylo by to urcite
praktictejsi nez stavajici archiv. Pokud by byl zajem, tak bych se pokusil
neco vypotit (najit si cas neco vypotit :)

jarda
J<@>http://www.jardik.f2s.com