Info o stahovani posty z Exchange servru.

Jan Satko satko na quanto.nr.sanet.sk
Čtvrtek Červenec 19 13:02:39 CEST 2001

> ne to bohuzel nejde,asi jedina sance je dat do Exchange podporu pro IMAP,ale
> to se asi adminum nebude chtit.

Vsetka posta co ide na exchange sa da preposlat na iny server. Ja to tak
robim u ex2000, lebo nechcem aby ktokolvek cez neho nieco vyuzival a preto
to necham skontrolovat sendmailu. Takisto realay sa da uz nejako nastavit.
No uz je to 2000 a nie 5.5 :-)

--
      Jan 'EIS' Satko       Slovak University of Agriculture
 network & system manager           Tr. A. Hlinku 2