Info o stahovani posty z Exchange servru.

Martin Dvorak martin.dvorak na jasnet.cz
Čtvrtek Červenec 19 14:12:04 CEST 2001

ahoj,
s relay prohibited se da take neco delat v nastaveni IMS, dale je tam moznost
stahovat pres pop3 nebo imap... rozhodne nevidim problem
btw. jak asi mate tu exchange nastavenou ;-))), to by mne zajimalo.
zdravi martin dvorak