OT: exchange admini (bolo Re: Info o stahovani posty z Exchange servru.)

Tomas Hornicek hornicek na globtel.sk
Čtvrtek Červenec 19 12:58:26 CEST 2001

On Thu, Jul 19, 2001 at 12:57:03PM +0200, Radek Vybiral wrote:

> I kdyz je to silne OT, docela by me zajimalo, co by komu vadillo na tom,
> ze do produktu, ktery ma zprostredkovavat komunikaci pridam komunikacni
> protokol. Exchange je preci na tohle staveny, nebo ne?
> To ma s tim prokolem takovy problemy?
>
> R.V.

No moja skusenost s exchange adminmi je taka ze sa radsej drzia toho nic tam nepridavat
ak to funguje ( preto mi konkretne enchceli povolit relaying ;)

				Tomas
Sure, I'm paranoid! But am I paranoid enough? ;)
Tomas Hornicek
Operation & Maintenance Administration
Globtel a.s.
hornicek na globtel.sk