Zakazat ICQ

Miroslav Dvořák Miroslav.Dvorak na vsb.cz
Čtvrtek Červenec 19 16:05:22 CEST 2001

On 19 Jul 2001, Tomas Knaifl wrote:

> na login.icq.com se hlasi nove verze windowsoveho icq (tusim ze od icq
> 2000), starsi verze ICQ a i jejich dalsi klony pro ostatni systemy
> (vetsina?) pouzivaji k pripojeni server icq.mirabilis.com (+
> icq1.mirabilis.com az icq5.mirabilis.com), pod ktery ale patri blize
> nespecifikovane mnozstvi IP adres

  Zdravim!

  Ja jsem pred par tydny resil opacny problem - co povolit za porty, aby
se clovek pres win ICQ domluvil. Zjistil jsem, ze k
fungovani/nalogovani... proste zivotu a JEN posilani zprav onoho ICQ
(instalacni soubor se jmenuje icq2000b.exe a je to nejaky divotvorny build
kolem 2300?) staci mit povoleny port TCP 5190 na 205.188.153.0/24. Zatim
to funguje a nikdo si nestezoval (+ maji uzivatele povolen pristup na web
pres squid 3128).

  Treba to pomuze :-)

Mirek

--
http://home.vsb.cz/Mirecek    ICQ#: 73745815      GSM: +420-603-851144
PGP key fingerprint: 22D8A2E31E93AD18C8A8 A318C71250D00B875C8E