Zakazat ICQ

Radek Masin xmasin na iol.cz
Čtvrtek Červenec 19 16:52:46 CEST 2001

        Zdravim,
>   Zdravim!
>
>   Ja jsem pred par tydny resil opacny problem - co povolit za porty, aby
> se clovek pres win ICQ domluvil. Zjistil jsem, ze k
> fungovani/nalogovani... proste zivotu a JEN posilani zprav onoho ICQ
> (instalacni soubor se jmenuje icq2000b.exe a je to nejaky divotvorny build
> kolem 2300?) staci mit povoleny port TCP 5190 na 205.188.153.0/24. Zatim
> to funguje a nikdo si nestezoval (+ maji uzivatele povolen pristup na web
> pres squid 3128).
>
>   Treba to pomuze :-)

Kdyz uz jsme u toho ICQ, nevite jestli by sel natavit squid tak,
aby delal proxy pro ICQ pres 1 IP adresu dle schematu:

                           squid se SOCKS5 proxy

Internet -    firewall    --------  sit
           (ICQ zakazano,
            povoleno pouze pro
            IP adr. proxy)

Uzivatele ze site by se na ICQ pripojovali pres squid, potrebuji
pouze nalogovat se na server a posilat zpravy, vse ostatni je
nutno zakazat.

Diky
Radek Masin
xmasin na iol.cz