Ikony na plose KDE pro vsechny uzivatele?

- Ivan Poulík poulik na email.cz
Pátek Červenec 20 09:26:11 CEST 2001

 Prominte mi moji otazku - jsem uplny zacatecnik. Nainstaloval jsem si Red Hat 7.1 a prostredi KDE - s timto mam vsak problem, ktery se mi nepodarilo vyresit ani mnohymi pokusy, projitim nekolik diskuznich skupin, stranky www.kde.org atd. Chtel bych nastavit aby ikona na desktopu KDE v Linuxu (vytvorena) pod uctem root byla pristupna i pro jine, tedy i vsechny ostatni uzivatele. (Ve Windows NT 4.0 to delam tak, ze obsah adresare Winnt\Profiles\Administrator\Desktop zkopiruju do Winnt\Profiles\All Users\Desktop). Potrebne je to napr. po instalaci nejakeho programu (samozrejme instalovaneho pod root). Ve WinNT existuje adresar All Users, ale v KDE nic takoveho nemohu najit - root ma adresar Desktop, a kazdy uzivatel v adresari home ma svuj adresar Desktop - ale zadny adresar pro spolecne nastaveni. (Zkopirovani nove ikony vzdy do vsech adresaru $HOME mi nepripada efektivni.) Muzete mi nekdo pomoct?

I.

---
http://Email.cz - největší poštovní server v ČR.
Toto je místo pro Vaši reklamu. V případě zájmu nás kontaktujte na advert na email.cz, nebo telefonicky +420-5-4124 6063.